środa, 10 grudnia 2014

Kreatywny Poranek - listopad

Co można zrobić z dziećmi w ostatnia sobotę listopada kiedy grudzień już puka do naszych drzwi? Kalendarz adwentowy!
Ja swój przygotowałam już dużo wcześniej, aby mógł być pokazany na zajęciach.  Możecie go zobaczyć tutaj.
Listopadowa formuła "Kreatywnego Poranka" została nieco zmieniona. Fundacja Lyada postanowiła tym razem zaprosić do zabawy całe rodziny. Zbliżają się bardzo rodzinne Święta Bożego Narodzenia, więc także w przygotowanie do nich, warto zaangażować wszystkich członków naszych rodzin. Każdego oczywiście na miarę jego możliwości :-) Z tego właśnie powodu opracowałam taki wzór kalendarza, aby w jego tworzeniu mogły brać udział także te najmłodsze dzieci.
Wszystkie przybyłe rodziny bardzo zaangażowały się w tworzenie swoich kalendarzy, czego efektem były piękne i oryginalne prace.
Całą fotorelację z warsztatów można zobaczyć tutaj.

Tego dnia (29 listopada) odbyła się także druga impreza organizowana przez fundację Lyada wspólnie z Centrum Tańca i Fitness. Był to charytatywny maraton Zumba®Fitness. Jest mi niezmiernie miło, że mogłam mieć swój udział w organizacji tego wydarzenia. Dzięki temu spotkaniu wszystkich Zumbaholików udało nam się uzbierać 5.470 zł, które przekazaliśmy na leczenie Oli chorej na mukowiscydozę.
Zapraszam do obejrzenia videorelacji z tego wydarzenia.
Galerie zdjęć dostępne są tu i tu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz