niedziela, 29 grudnia 2013

Prezentowo

Pomimo natłoku wydarzeń, obowiązków i zadań przedświątecznych w godzinach nocnych udało mi się także stworzyć kilka prezentów gwiazdkowych. Łatwo nie było, ale radość obdarowanych i duma, że się ze wszystkim zdążyło, wynagradza wyrzeczenie snu :-)

Zestaw dwóch świątecznych podkładek zrobiłam w ramach pomocy naszemu małemu zielonogórzaninowi Wojtusiowi, tego od Akcji Panny Młode :-) Największą wpłatą zaszczyciła konto Wojtusia moja koleżanka i poprosiła dodatkowo o świecznik i tak oto powstał taki świąteczny zestaw :-)

 Ty także możesz pomóc Wojtkowi wpłacając pieniądze na konto fundacji TUTAJ.

 Kolejny prezent to chustecznik dla mamy :-)


Zrobiłam także kilka magnesów na lodówkę dla sióstr, teściowej i najbliższych przyjaciół. Broszka powędrowała także do mojej mamy:-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz