niedziela, 22 grudnia 2013

Dekoracje świąteczne

Jak zapewne w wielu domach, tak i u nas, już w sobotę zawitała "panna zielona". Nie bez drobnych wpadek (brak zielonych nici), ale udało się ją ubrać :-) Teraz stoi taka piękna :-) Mimo iż wybrana głosami Męża i Córci (do których dołączył się także Pan Sprzedający, bo ja oczywiście jak zwykle chciałam inną)  to podziwiam ją i ja. No cóż, nie po raz pierwszy okazało się, że mieli rację :-) Chociaż ja również dołożyłam swoje "pięć groszy" do tej piękności. W piątek (a właściwie w sobotę, bo po godzinie 24:00), "rzutem na taśmę" udało mi się zakończyć decoupagowe gwiazdki na choinkę :-) Tym sposobem świąteczne dekoracje będą z jednej rodziny, czyt. z jednego opakowania serwetek :-) 
- choinka

 - świecznik na regał

 -stroik na stół

- zastawa stołowa


2 komentarze: