piątek, 12 września 2014

COCOsowo...

Nie brałam udziału w żadnych konkursach. Nigdy nie wierzyłam, że mogę zostać wylosowana spośród wszystkich zgłoszeń lub, że mój pomysł będzie najlepszy i zdobędzie uznanie jurorów. Do czasu.
Kilka miesięcy temu postanowiłam brać udział we wszystkich konkursach w których można wygrać coś, co mi się podoba. Zauważyli to pewnie moi znajomi na fb, gdyż zazwyczaj warunkiem uczestnictwa w konkursie jest udostępnienie informacji o nim na swojej tablicy. Tak było i tym razem. O konkursie dowiedziałam się z tablicy Karoliny ze Śladem Bosych Stóp. Konkurs zorganizowała agathalover, a nagrodą były Coco i Choco od Mana'o Nani. Misiaki piękne, więc postanowiłam wziąć udział. I udało się!!! Moja propozycja imienia Chili dla trzeciego misiaczka przypadła organizatorom do gustu :-) I tym sposobem od dzisiaj mieszka z nami Coco :-)


Już po ściągnięciu folii kurierskiej  pojawiły się "ochy i achy" - szczególnie w moim wykonaniu :-)













Podusia z księżniczkami - GeleMele (mamy jeszcze girlandę do kompletu :-) )
Narzuta na łóżko - Kreatywnie Zakręcona
Koszulka z Lulu - Wall Design Drewka-Obara
Literki - ja :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz