środa, 24 czerwca 2015

Rozdawajkowo

Wielu blogerów świętuje urodziny swoich blogów. W moim przypadku byłoby to niezwykle trudne, bo blog w sumie rodził się dwa razy :-) No, ale świętowania sobie i Wam odmówić nie mogę, więc postanowiłam rozdać prezent z okazji setnego wpisu. Obiecałam to na moim profilu na fb (wspominałam już kiedyś, że edziowo-dzieciowo od tego roku istnieje także na fb?) i słowa dotrzymuję. Z opóźnieniem, gdyż niniejszy wpis jest już 107 wpisem, ale dotrzymuję.

Ostatnio w ogóle ciężko mi się ogarnąć z blogowaniem i proszę Was o wybaczenie mi takiego stanu rzeczy. Powodów jest kilka.
Pierwszy - w związku z barkiem pracy zawodowej z dziećmi mam mniej kreatywnych prac do pokazania.
Drugi - czas wiosenno/letni spędzamy w większości na dworze, więc w domu też nie tworzymy zbyt wiele. Za bardzo kuszą nas działki Babć, łąki, place zabaw, rowery, las, deptak, lody, festyny, pikniki.
Trzeci - czas ten to także nasza wzmożona praca w fundacji Lyada, więc i przyjemnych obowiązków nieco więcej.
Czwarty - po tak pełnych wrażeń dniach wieczorami nie ma już na nic siły i komputer rzadko kiedy jest włączany.
Piaty - czas ciąży to czas wzmożonego snu :-)
W związku z tymi wszystkimi powodami od dwóch tygodni istnieję w kolejnym miejscu internetowej przestrzeni, a mianowicie na Instagramie. Tam mogę szybko i na bieżąco podzielić się z Wami tym co się u mnie aktualnie dzieje. Jeżeli tylko macie ochotę to zapraszam do śledzenia mnie tam - edziowa83 to ja.

A teraz wracamy do rozdawajki. W ramach przeprosin za opóźnienie będą dwie nagrody :-)
Pierwsza to komplet dwóch letnich podkładek pod szklanki. Podkładki wykonane przeze mnie techniką decoupage (dawno Wam też nic co wytworzyłam nie pokazywałam, co?). Idealne na letnie przesiadywanie we dwoje na tarasie, balkonie czy ogródku lub działce :-)



Druga to piękny, ręcznie szyty tulipan od szyci(e)Anki :-)


Zasady udziału w zabawie są niezwykle proste i tak naprawdę obowiązuje jedna zasada. Wystarczy w komentarzu do niniejszego wpisu wyrazić chęć wzięcia udziału w rozdawajce - nie zapomnijcie się podpisać :-)
Gdyby ktoś miał chęć polubić edziowo-dzieciowo na fb będzie mi bardzo miło, ale żeby barć udział w rozdawajce nie musi tego robić :-)
Gdyby ktoś miał ochotę pochwalić się, że bierze udział w tej rozdawajce na swoim blogu lub profilu na fb, będzie mi bardzo miło, ale żeby brać udział w zabawie nie musi tego robić :-)
Gdyby ktoś miał ochotę poczytać bloga szyci(e)Anki będzie mi (i Annie pewnie też :-) ) bardzo miło, ale żeby brać udział w rozdawajce nie musi tego robić :-)

Bawimy się od teraz do 12 lipca do 23:59 :-) Ogłoszenie wyników 13 lipca, aby odczarować tę liczbę i sprawić komuś tego dnia radość :-)

3, 2, 1 - start!

8 komentarzy:

  1. ja chcęęęęę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To mówiłam ja - Marzena!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się z miłą chęcią do rozdawajki ;) Marta Wróbel

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już trafiłam na wpis, to grzech się nie skusić ;-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z miłą chęcią przygarne jrdna z nagród. Dorota.S

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się. Asia P. ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja, ja, ja!!!!!!!!!!!!!!! czyli Lidia Ka.... ;)

    OdpowiedzUsuń